Εταιρία 2018-02-20T14:55:37+00:00

Όραμα στην ποιότητα

Η BlueByte Software ιδρύθηκε το 1990, από ειδικούς επιστήμονες ηλεκτρονικών υπολογιστών και πληροφορικής, με κύριο στόχο την δημιουργία πληροφοριακών συστημάτων υψηλών προδιαγραφών και τεχνολογίας. Η ιστορία της Εταιρείας χαρακτηρίζεται από τον οραματισμό του μέλλοντος. Η επιτυχία της χτίστηκε με ομαδική εργασία και διάθεση να υπερνικήσει οποιαδήποτε πρόκληση.

Η BlueByte Software πιστεύει ακλόνητα ότι το πιο σημαντικό της πλεονέκτημα είναι το προσωπικό της με την τεχνογνωσία που διαθέτει. Αυτή ή πίστη την καθιέρωσε σα μοντέλο προς μίμηση σε πολλούς τομείς. Παρακολουθεί άγρυπνα τις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και επαναπροσδιορίζει ανάλογα το μοντέλο των εργασιών της. Αυτή η δυναμική πολιτική, της επιτρέπει να διευρύνει το φάσμα των προϊόντων της, καθιστώντας την ευέλικτη με πολλές και διαφορετικές λύσεις.

Η εταιρεία ερευνά και αναπτύσσει νέες και καινοτόμες τεχνολογίες πολύ πιο πέρα από τον ανταγωνισμό στοχεύοντας στην ολοκληρωμένη κάλυψη όλων των αναγκών με χαμηλό κόστος και υψηλή λειτουργικότητα. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, με υποκατάστημα στην Αθήνα.

Ιστορική Αναδρομή

Αρχικά επιλογή προς υλοποίηση απετέλεσε η Ασφαλιστική Αγορά. Μετά από 15 χρόνια ποιοτικής παραγωγής, σήμερα κατέχει τη πρώτη θέση στο λογισμικό για Ασφαλιστικές Εταιρίες και Ασφαλιστικά Πρακτορεία με 2.000 πελάτες. Αφού ακολούθησε μία επιτυχημένη πορεία με τα ασφαλιστικά προϊόντα της σε περιβάλλον MS-DOS, η εταιρεία παρουσίασε το 1995 τα πρώτα αμιγή ασφαλιστικά προϊόντα σε περιβάλλον Windows, αξιοποιώντας όλες τις ιδιότητες και τεχνολογικές καινοτομίες του νέου λειτουργικού συστήματος.

Το 1998 αποφασίζει να κατασκευάσει εργαλεία προγραμματισμού για ιδία χρήση τα οποία εξάγει μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο. Την ίδια χρονιά προσανατολίζεται στην ανάπτυξη ολοκληρωμένου λογισμικού για Ξενοδοχειακές μονάδες. Μετά από μακροχρόνια επένδυση επτά ετών, μελέτη πολλών Ξενοδοχειακών προγραμμάτων (Ελληνικών αλλά κυρίως ξένων) και συνεργασίας με Ξενοδοχειακές μονάδες, παρουσιάσθηκε και το πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα το HotelWorks, ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Ήδη τυχαίνει μεγάλης εκτίμησης από την Ελληνική αγορά γιατί φθάνει και σε πολλά σημεία ξεπερνά προγράμματα καταξιωμένα στον διεθνή χώρο διατηρώντας όμως Ελληνική τιμή. Το 2003 παρουσιάζεται το RealEstateWorks το οποίο απευθύνεται στα κτηματομεσιτικά γραφεία και συσσωρεύει όλες τις τεχνολογίες «έξυπνης» αναζήτησης της BlueByte Software. Την ίδια χρονιά η εταιρεία συμμετείχε και κέρδισε διεθνή διαγωνισμό στην Κύπρο για την κατασκευή πληροφοριακού συστήματος για τον δημόσιο Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ασφαλιστικό λογισμικό). Τον διαγωνισμό προκήρυξε και επέβλεπε η PriceWaterHouseCooper. Το πρότυπο αυτό έργο παραδόθηκε το 2004 μέσα στα πλαίσια του χρονοδιαγράμματος, και σήμερα ο ΟΓΑ αποτελεί έναν από τους πιο ένθερμους πελάτες της εταιρείας.

Το 2004 η οικογένεια των προϊόντων της εταιρείας εμπλουτίζεται με web-enabled λογισμικό. Η καινοτομία έχει την πρώτη θέση και αυτή τη φορά. Το διαδικτυακό λογισμικό «τρέχει» στους υπολογιστές του πελάτη, χωρίς να υπάρχει ανάγκη πολυδάπανης συντήρησης Web Servers, προσφέροντας άμεση (Online) ενημέρωση με χαμηλό κόστος λειτουργίας. Όλα τα παραπάνω προϊόντα συνοδεύονται από πλήθος αυτοματισμών και φυσικά από Γενική Λογιστική η οποία τροφοδοτείται αυτόματα από τα εμπορικά προγράμματα.

Στόχοι

Στρατηγικός στόχος της BlueByte Software είναι η ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων, με γνώμονα τις τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί σε νέους τομείς και νέες αγορές.

Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους κινείται η επενδυτική πολιτική της BlueByte Software είναι:

  • Συνεχής αναβάθμιση της υπάρχουσας υποδομής σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό. Διατήρηση του καινοτόμου χαρακτήρα των προϊόντων της εταιρείας μέσω της βελτίωσης του έμψυχου δυναμικού και της υψηλής τεχνογνωσίας.
  • Χαμηλό κόστος παραγωγής και διάθεσης.
  • Αξιοποίηση της υπάρχουσας τεχνογνωσίας σε νέες αγορές του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού μειώνοντας τον επιχειρηματικό κίνδυνο μέσω της μη συσσώρευσης των εσόδων σε μία κατηγορία προϊόντων.
  • Διαρκής ποιοτική αναβάθμιση όλων των προϊόντων, με στόχο πάντα την αξιοποίηση της τελευταίας τεχνολογίας, την ευχρηστία και τη λειτουργικότητα.